zondag 7 april 2013

Rustig?

O'ja er logeert een vriendin bij Anne is mijn eerste reactie op de dag. Dit zal zeker geen uitslapen worden. Die meiden houden het nooit stil in de ochtend. En ja hoor ik hoor al gelach en geklets. Hu? Ik hoor een deur open gaan. Zo vroeg? Dat kan toch niet, ze mogen voor 7 uur hun bed toch niet uit? En het is nu...o! Half 8. Nou dan ga ik ook maar naar beneden een strip lezen of zo. 'Dat word moeilijk.', hoor ik mijn zusje uit de deuropening zeggen: 'het is maandag dus we moeten naar school!' Eigenlijk best irritant dat steeds wel, niet, naar school. Zou dat niet anders kunnen, dat je bv. je eigen schooldagen uitkiest en vakanties ook? Dat zou toch veel handiger zijn? Dan hoef je niet altijd weer uit bed en zo, toch? 'Ja dan hoef ik je eindelijk niet meer altijd te zien op school!', komt mijn zusje sarcastisch tussen mijn gedachten door: 'Trouwens het is bijna tijd voor school.' He wat nu al? Help me! ik ben nog niet klaar! Stress stress. 'He waarom kleed je je zo snel aan?', zegt mijn moeder: 'Het is Zondag!' O'nee ik sta voor paal mijn zusje is soms zo vervelend!

-Een Zondag met een irritante zusje: Niet bepaald fijn.-

1 opmerking: